• 8 grudnia 2021

Co się stanie, gdy zrobisz cotygodniową tacę warzywną


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Tacki z warzywami nie są tylko na przyjęcia. Oto jak robienie ich co tydzień może pomóc całej twojej rodzinie zdrowiej się odżywiać!

Czy uwielbiasz świąteczne bufety? Ja tak. Uwielbiam krówki, ciasteczka i miękkie sery, które nakłada się tymi malutkimi nożykami na fantazyjne krakersy.

Ale ciągnę też do tac z warzywami. Kiedy warzywa są już umyte i pokrojone, a następnie podane na talerzu wraz z pysznym dipem, czuję się jak uczta.

Podczas świąt, zanurzałam tysięczny płatek brokuła w kremowym dipie, kiedy przyszło mi do głowy, że mogłabym z łatwością powtórzyć ten przysmak w domu. Czy jakikolwiek dzień nie mógłby być wystarczająco wyjątkowy na wegetariańską tacę?

Więc w niedzielę zrobiłam jedną. Kiedy ją fotografowałam, mój trzecioklasista przeszedł obok i złapał dwa marchewkowe patyczki. Kiedy postawiłam ją na stole, dokończył wszystkie groszki. Wczoraj wieczorem schrupał całą czerwoną paprykę, podczas gdy ja zniszczyłam brokuły. W ciągu zaledwie dwóch dni oboje zjedliśmy więcej warzyw - tylko dlatego, że tam są.

You might also like: Oto ile owoców i warzyw potrzebują dzieci każdego dnia

Jak zrobić cotygodniową tacę z warzywami

  • Kupuj co tydzień różne warzywa, takie jak marchew, seler, papryka, groszek śnieżny, ogórek, brokuły i kalafior.
  • Umyj i posiekaj wszystko, a następnie ułóż na talerzu lub tacy.
  • W warzywach umieść jedno lub dwa małe naczynia z dipem. (Oto dlaczego nie przeszkadza mi, że moje dzieci uwielbiają sos ranczerski).
  • Przynieś tacę z warzywami podczas posiłków, w porze przekąsek lub gdy dzieci są głodne przed obiadem i nie chcesz, aby za bardzo się napchały (lub gdy gotujesz obiad i potrzebujesz czegoś do przegryzienia).
  • Trzymaj tacę z warzywami przykrytą w lodówce (punkty bonusowe za posiadanie dodatkowych umytych i pokrojonych warzyw w rezerwie, abyś mógł ją uzupełnić w połowie tygodnia.

To jest super proste, ale działa.

I może to zadziała również dla Ciebie. Więc oto, aby zdrowe wybory były łatwe (i trochę wyjątkowe) przez cały rok!

Oto moc tacki z warzywami, która ułatwia zdrowe odżywianie!

Click To Tweet


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Share :

Może Cię zainteresować