• 25 kwietnia 2024

Jakie są najczęstsze skargi na firmy cateringowe?

Recenzje online mogą powiedzieć Ci strasznie dużo o profesjonalnych firmach cateringowych w Twojej okolicy. Dlaczego? Ponieważ pod wieloma względami jest to jeden z najbardziej wrażliwych rodzajów biznesu tam. Ludzie wkładają wiele wysiłku w planowanie specjalnych wydarzeń - i catering, choć bardzo ważny aspekt, nie jest z pewnością jedynym elementem w grze. Aby impreza zakończyła się sukcesem, catering (wraz z wszystkimi innymi elementami układanki) musi być w najlepszej formie. Jeśli nie jest - lub, co gorsza, jeśli są poważne błędy - klienci mogą być cokolwiek od sfrustrowany do livid. Bardzo często biorą na media społecznościowe i popularne platformy recenzji online, aby powiedzieć innym o swoich doświadczeniach.

Biorąc pod uwagę te fakty, to niesamowite, że tak wiele firm cateringowych nadal upuszczać piłkę i zostawić swoich klientów na sucho. Ostatecznie, niezadowoleni klienci są bardzo złe dla reputacji firmy cateringowej - a tym samym bardzo złe dla biznesu. A jednak zbyt wiele firm cateringowych nie wkłada tyle wysiłku, ile powinny, aby wszystko było dokładnie tak, jak należy. Oto niektóre z powszechnych skarg na firmy cateringowe.

Jedzenie po prostu nie było na miejscu

Jest to, oczywiście, straszne skargi klientów, aby mieć. Jedną rzeczą, którą firma cateringowa powinna zawsze mieć w porządku jest jakość, smak, konsystencja, temperatura i czystość jedzenia. Czy ta sama potrawa z sałatki ziemniaczanej siedziała na słońcu bez żadnej ochrony i elementu chłodzącego? Czy gorące dania są letnie? Czy składniki wyglądają i smakują tanio?

Brakowało prezentacji

Prezentacja jest ważnym elementem cateringu. Nawet jeśli jedzenie jest pyszne i doskonale przygotowane, doświadczenie nie będzie wspaniałe, jeśli podejście firmy cateringowej do prezentacji jest w jakikolwiek sposób chaotyczne.

Obsługa była apatyczna

Co się dzieje, jeśli jedzenie jest dobre, prezentacja jest dobra, ale personel gastronomiczny wygląda jak by wolał być gdzie indziej? Ma to zdecydowany wpływ na atmosferę wydarzenia i żaden renomowany catering nie pozwoli na to.

Ilość była niewłaściwa

Ogromna nadwyżka jedzenia nie jest dobra, jeśli płaci za nią klient, ale niewystarczająca ilość jedzenia lub napojów jest dużo, dużo gorsza. Doświadczone firmy cateringowe wiedzą, jak określić właściwe ilości, aby klient nie płacił za to, czego nie potrzebuje i nie ryzykował pozostawienia ludzi głodnych i sfrustrowanych na imprezie.

Rachunek był zbyt wysoki

Planowanie imprezy z cateringiem wiąże się w większości przypadków ze starannym planowaniem budżetu - dlaczego więc wiele firm cateringowych uważa za słuszne naliczanie ukrytych opłat i dodawanie dodatków, które nie zostały omówione ani w umowie ustnej, ani w pisemnej? Otrzymanie rachunku, który jest wyższy niż oczekiwano, nigdy nie jest miłą niespodzianką dla planistów imprez, którzy już zainwestowali dużo czasu i energii w wydarzenie.

Zatrudnij prawdziwą firmę!

Wniosek jest prosty - kiedy zatrudniasz firmę cateringową, dokonaj mądrego wyboru. Oddaj swoje wydarzenie w ręce firmy, która ma doświadczenie, sprzęt, personel i podejście zorientowane na usługi, aby wykonać pracę dobrze!

Share :

Może Cię zainteresować