• 26 czerwca 2022

Dlaczego postanowienia zawodzą i jak możesz sprawić, by stały się #NOFAIL


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Zacząłeś Nowy Rok, pełen obietnic i nadziei. 2016 miał być twój rok, jeden, w którym dokonał zmian w swoim zdrowiu i kondycji przez uzyskanie do swojej idealnej wagi i pobyt tam. Cięcie do sześciu miesięcy później. Postanowienia nie powiodły się i tak - wydaje się, ale nie jesteś sam. Dlaczego postanowienia zawodzą? Dowiedzmy się.

Badania przeprowadzone w Wielkiej Brytanii pod koniec 2015 roku wykazały, że spośród tysięcy osób, które podjęły uchwały dotyczące zdrowia, 43 procent nie wytrzymało miesiąca, 66 procent wytrzymało miesiąc lub mniej, 80 procent wytrzymało mniej niż 3 miesiące, a 86 procent nie mogło utrzymać się po roku. Dlaczego tak się dzieje? Eksperci uważają, że to dlatego, że:

    Twoje oczekiwania nie były realistyczneJeśli myślisz "schudnę 2 kilogramy tygodniowo" lub "będę codziennie ćwiczyć na siłowni", to znaczy, że bierzesz na siebie zbyt wiele. To na pewno wyczerpać i zniechęcić cię, dzięki czemu bardziej prawdopodobne jest, aby zrezygnować.Nie zdefiniować swoje uchwałyNieprecyzyjne uchwały, takie jak "Będę coraz sprawniejszy" lub "Będę schudnąć" nie są używać. Wszystkie postanowienia, zdaniem ekspertów, muszą być SMART - konkretne, mierzalne, osiągalne, realistyczne i określone w czasie - aby odnieść sukces.Nie byłeś w odpowiednim nastrojuJeśli nie jesteś w stanie skupić się na wypełnieniu swojego postanowienia, najprawdopodobniej tego nie zrobisz! Trzymanie się rezolucji to ciężka praca i musisz być przygotowany na przeszkody i niepowodzenia.Nie jesteś w stanie nadać priorytetu swoim celomJeśli masz zbyt wiele na swojej liście rzeczy do zrobienia, są szanse, że zanim dotrzesz do rezolucji fitness, zapomnisz o swoich zamiarach.Jesteś rozproszony przez cały czasNowoczesne życie jest pełne rozpraszaczy - tekstów, filmów, telefonów, presji w pracy i terminów. Te stresują cię i mogą powstrzymać cię od robienia postępów.

Teraz, gdy już wiesz, dlaczego Ci się nie udaje, jak możesz zapewnić, że Twoje postanowienia są # NOFAIL?

Krok po kroku

Robienie małych kroków jest bardziej prawdopodobne, aby zapewnić sukces niż dążenie do bardzo ambitnych planów. Podziel rzeczy na małe i osiągalne cele.

Znajdź kogoś, kto jedzie na tym samym wózku

Może to być przyjaciel lub współmałżonek, ale posiadanie kumpla fitness - takiego, który chce być sprawniejszy lub schudnąć - może napędzić Cię do osiągnięcia celu szybciej. Dwa umysły są silniejsze niż jeden!

Zawsze miej plan B

Istnieje prawdopodobieństwo, że nie będzie Ci się podobało zabieranie torby na siłownię i chodzenie na sesję co drugi dzień, więc pomyśl o tym, zapisując się na ćwiczenia grupowe, które bardziej Cię zmotywują. Trzymaj zdrową żywność w lodówce i spiżarni, aby ułatwić sobie zdrowe odżywianie.

Daj sobie trochę luzu

Zasada 80-20, która jest popularna na całym świecie, ma zastosowanie również w tym przypadku. Jeśli jesteś w stanie spełnić zasady ćwiczeń i diety w 80 procentach, nie trać snu z powiek pozostałym 20 procentom.

Znajdź czas na jogę

Szybkie tempo dzisiejszego świata wymaga trochę wolnego czasu dla siebie w postaci jogi. Oprócz tego, że dzięki niej będziesz zdrowszy fizycznie, regularna joga utrzyma Cię w dobrej kondycji psychicznej. Czy to wirtualna klasa, czy sesja grupowa, zapisz się już teraz!

Świętuj małe zwycięstwa

Jasne, że możesz pozwolić sobie na nową garderobę, kiedy już osiągniesz idealną wagę, ale nie ma powodu, by nie nagradzać się za mniejsze zwycięstwa - nie opuszczanie ćwiczeń przez 20 dni, zdrowe odżywianie przez 15 dni, utrata centymetra z talii! Będziesz zmotywowany, aby zrobić więcej.

Czas, aby upewnić się, że Twoje noworoczne postanowienie nie rozsypie się w proch jest teraz. Niech to będzie postanowienie #NOFAIL!

Stań się fit z HealthifyMe. Zarejestruj się tutaj

Tagi: osiągalne celezdrowie i fitnesszdrowie specyficzne postanowieniaczas na jogę


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Share :

Może Cię zainteresować

Cztery filary zdrowego stylu życia

Rozpocząłeś tydzień detoksu po przejedzeniu w weekend, ale zapomniałeś wrzucić ćwiczenia do swojej codziennej...